2 praoveckan

 
Bild på den sjuuukt snygga bokhyllan vi organiserade, stolt haha!!
 
Tänkte berätta om denna praoveckan. De första två dagarna var vi lediga, anledningen vill jag inte ta upp. 
Onsdag var vi på turistbyrån och åkte runt över hela Borås och satte i broschyrer i olika ställ! Jätte kul!
Torsdagar&Fredagar var jag på Elitkontoret. Det är en lokal ungefär som min pappa startat upp för olika företag att hyra rum, lokaler och vara i alla lounger. Där fick vi organisera mycket eftersom det är nyöppnat. Även lite städning osv :) Åh vad jag gillar dessa två praoveckor, även eftersom jag kanske får jobb och sommarjobb :D
 
Kommentera för mer frågor!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0