saker ni inte visste om mig..

- jag hatar när folk frågar om när jag får ta av min tandställning
 
- när jag skrattar mitt äkta konstiga skratt så betyder det att jag trivs med dig :´D
 
- jag blir alltid nervös för ALLT 
 
 
- jag har ett stort bereonde av serier, alla möjliga!!!
 
- jag har lite fotografiskt minne, fett hjälpsamt i skolan
 
- kan tyvärr va rätt bossig utan att vilja vara det, något jag länge jobbat på :( 
 
- jag har ett helt snett leende, haha asså det är större på ena sidan :(
 
- jag låtsas vara organiserad men kan inte hålla ordning på NÅGONTING
 
- jag sover alltid när jag kommer från skolan, vare sig jag har kompis över eller inte xD
 
- är fett envis och ger mig inte även om jag vet att jag har sjukt fel haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0