Summer

Saker jag saknar med sommaren:
 
 
Kalles kaviar cupen
Alltså hallå, bästa cupen jag vart på hittills!! Fett kul folk jag träffa, hängde med mitt bästa lag och spela fotboll, klagar? NO. 
 
Spanien
Det går inte att inte saknat detta ställe.. Att åka på solsemester med sin bästa vän är oslagbart.
 
Sommarshopping
Haha vem säger nej till detta?;) Sommarshopping är ju den bästa shoppingen, när allt bara känns bra!
 
Liseberg
Det är ju faktiskt inte sommar utan att åka till Liseberg och Grönalund och andra tivoli osv. Den roliga känslan att springa runt och åka bergochdalbanor med sina fina vänner. 
 
Sommarstugan 
Jag har två sommarstugor, men den vi är i mest i är i Strömstad. I år var jag där mest med Emma, vilken underbar vecka med sol, bad, skratt, minigolf, fotning och allt man vill ha.
 
Fotningar med vänner
Detta blev det mycket av, har så mycket bilder från fotningar och dem värmer så mycket, så fina vänner jag har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0