1 vecka kvar

 
ja ni, aldrig har någon haft en så bra resa som mig. att vara hemma i detta kalla väder suger ju, men såklart är det kul att träffa lite friendos! 
 
nu är det bara en vecka kvar tills jag går på sommarlov och avslutar 8:an. HEEEELT sjukt, kan inte förstå hur snabbt tiden går, känner mig typ gammal, haha!
 
de närmsta dagarna är knappt någon lektion utan bara chill som tex alideberg, djurparken m.m. 
annars då? jag har kämpat igenom varenda läxa, plugg, prov, redovisning osv, inget kvar för denna terminen inte! kunde inte varit lyckligare att 8:an snart är slut då jag inte alls har tyckt om detta skolår, som alla säger, värsta skolåret faktiskt! 
 
kommentera om ni vill ha lite inlägg med bilder från spanien, hugs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0