The spring is here
 
 
Snygga grejer eller vad?? Hade lätt införskaffat mig ALLT i collaget. Förutom skorna då jag har likadana fast i svart. Men nu när våren är här så får man ju börja tänka lite på vårkläder... Något som både är sjukt kul och stressande när alla vill åt samma saker, haha!
 
Är kär i våren så har fullt upp hela tiden med att titta på skor, jackor, kläder, smycken osv. Ååååh våren är så fin och underbar. Längtar tills jag har en ledig tid att gå ut på en riktig fotorunda i det fina vädret som leveras just nu!
 
Vill ni ha något av dessa fina kläder så är det bara att trycka på bilden så kommer ni till min Polyvore sida, där jag försöker göra massa outfits och collage så fort jag har tid!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dom jeansen ifrån?

2014-03-13 @ 17:54:33
Postat av: felicia

snyggt!

2014-03-15 @ 15:18:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0