"jeggings"

 
american eagle - jeggings
 
 
Något som jag verkligen vill tipsa om är American Eagles jeans och framför allt deras "jeggings". Det är en blandning av jeans och leggings. Dem är sjuuuukt sköna och bra och rimligt pris!! American Eagle, Hollister och Abercrombie&Fitch är systermärken och för er som har/haft jeans från Abercrombie&Fitch så vet ni att dem är väldigt sköna och bra kvalite! Dock råkade jag göra en dum sak och gjorde sönder ett av mina jeggings från American Eagle, men funderar att köpa några nya par från deras hemsida! När jag var i USA köpte jag 3 st par och använt alla flitigt. Köpköpköp! På deras hemsida kostar ett par lite över 200 kr, och det är ju ingenting!! Toppenpris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0