podcast

Något som jag spenderar tiden jag går till och från skolan, när jag ska sova, när jag chillar hemma och massor av andra ställen är att lyssna på podcast! Tycker verkligen om att lyssna på podcasts ifall det är seriösa personer och intressanta pods! Jag tänkte tipsa 2 podcasts som jag lyssnar på väldigt ofta!
 
Första är Michaela och Dashas blogpod där två tjejer i 27 (?) års åldern berättar om deras liv och erfarenheter, svarar på frågor och funderingar och leverar grymt bra ämnen! Jag gillar verkligen deras relation till varandra och hur öppna och ärliga dem är mot varandra, sig själva och lyssnarnas frågor! Dem har alla olika ämnen de pratar om och jag har än så länge inte tyckt illa om något!
 
Andra blogpoden är Andrea och Mathildas! De är två 18 åriga tjejer som har bra synpunkter på livet. Deras lyssnar jag på väldigt ofta och gillar verkligen hur de resonerar! Ämnen som man inte är insatt i eller har varit med om kan man ändå förstå och genom deras beskrivning och berättelser osv så känns det som ens egna liv. Andrea och Mathilda har också alltid väldigt bra ämnen! 
 
Så något jag verkligen rekomenderar är podcast, så gå in på Itunes och ladda ner appen "podcast" och börja lyssna! Andra poddar jag rekomenderar är tex Aina och Thobias, Nicole och Chloé. Hoppas ni gillade mina tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0