Q/A

Anonym: Vart finns new balance bilden på skorna att köpa? Finns dem på jolina och vet du hur mycket dom kostar? Skulle du kunna göra ett collage med olika newbalance och visa hur man kan matcha dom? Skulle va sjukt snällt då jag inte vet vilka jag ska köpa! 
Ps. Jätte bra blogg!:D
 
Svar: Hej. Man kan köpa New Balance på många olika ställen som tex Jolina som du frågade! Du kan köpa dem på newbalance.com och massor av sidor men var säker att det inte är en fake sida då jag känner folk som blivit lurade. Och Newbalance kostar mellan 500-1000 kr på de sidor jag har sett och på Jolina får du springa ner och titta för jag har ingen aning.. Jag gjorde ett collage på lite skor som jag gillar men inte med kläder till dock. Jag tycker man ska ha lite simplare kläder som ett par blåa jeans och en vit basic tröja så man lägger mer fokus på skorna! Men man kan matcha på olika sätt beroende på vilka du köper. Jag gillar dem längst ner till vänster och är modell 420. 
Tack så mycket!!
 
New Balance

 
Anonym: Hej! Jag undrar bara vart dom jeansen på höger och vänster kommr ifrån? Sjukt snygga
Svar: Hejhej! Jo dem till vänster är från Zalando och kostar cirka 500 kr. De till höger är från Only och kostar runt 200 kr. Ja visst är dem snygga!!
 Stella: Det finns nerds på hemmakväll!
Svar: Ja tack för du skrev det, blev överlycklig och köpte lite nerds i fredags! Räddade godissuget;) 
 
Nilfer: Gör gärna en Haul! 
Kul att du börjat blogga, och gör gärna "tips" inlägg ich mycket outfits! Kramis

Svar: Ja ni får gärna kommentera om ni vill ha en USA haul så gör jag det så fort jag har tid!! 
Tack så mycket, ja lite tips och outfits kan jag få med mer! Kram!
 
Tack alla ni för ni läser och höjer min statistik mer och mer varje dag. Och tack för kommentarer, fortsätt gärna att ge tips och ställa frågor så blir jag super glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0