summer feelings

sommarbild från halmstad, saknar värmen..
 
vilken helg. har inte hunnit med att blogga och detta första inlägget på hela helgen.. förlåt för det men nu tänkte jag berätta om min helg istället! 
 
fredags förmiddag jobbade jag, stod i kassan, gjorde mat, gav ut och lämna in post m.m. Även sista dagen där men inte sista gången vi ser dem, eftersom vi ska träffas och prata om att kanske jobba där ibland, skit kul!!
efteråt så kom nilufer till mig och clara och vi tog en långprat stund om massor och sedan handlade vi för en mysig tacokväll hemma hos mig med ännu mer snack, haha<3
 
lördagen blev ett sent uppvaknade när vi stannade uppe till halv 5 på natten och inte var så pigga nu.. Vi gjorde pannkakor och myste sedan i solen med glass och prat! resten av kvällen var lugn filmkväll med mamma och syster!
 
och idag tänkte jag gå på mitt lags träningsmatch (eftersom jag vilar och inte får träna än) men när jag vaknade mådde jag sudär, antagligen för lite sömn och har mått sudär ett tag. men mår bättre nu och sitter just nu och klickar in på massa sidor efter skolavslutnings klänningar och konfirmations klänningar, har hittar några fina. ska även försöka ta tag i lite plugg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0